воскресенье, 6 ноября 2016 г.

Молитва преподобным Кириллу и Марии Радонежским о даровании христианского супружества


Молитва о даровании супруга

Молитва преподобным Кириллу и Марии Радонежским о даровании христианского супружества 
О блаженная двоице, воистину земли русския украшение, святый преподобный Кирилле и святая преподобная Марие; образ брака христианскаго яви Господь преславное житие ваше; славно бо пожили есте в лета тяжкия для земли и народа нашего и вся скорби и искушения мира сего претрели есте единою плотию - сего ради прослави Господь вас и супружество ваше. 

Тем же смиренно молю вас, препадающе перед святым образом вашим: умолите Господа, во еже послати мне супруга христианскаго (супругу христианскую). Весте бо, яко несть добро человеку единому быти: да исправит Господь стези моя. 

Ей, блазии о нас пред Богом заступницы, испросите мне смиренномудрия, кротости и рассуждения христианскаго. Помозите мне очистить от страстей сердце мое. Вы бо учителие и образи чистаго жития преизряднии есте и ходатаицы о нас по Бозе во веки веков. Аминь.

Комментариев нет:

Отправить комментарий